Продавець ТОВ "МАТОМІ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
159 відгуків
+380 (63) 502-12-75
Більше 4 500 найменувань в наявності до японських автівок.

помилка С1456. датчики положення вилок перемикання роздавальної коробки

помилка С1456. датчики положення вилок перемикання роздавальної коробки

помилка С1456. Паджеро 4 покоління. Вікова проблема - датчики положення вилок перемикання роздавальної коробки, що дохнуть. Ще там звичайно дихають електроклапани включення блокування переднього мосту та сервопривід перемикання режимів роздатки звичайно дихне.
Проблема з датчиками ось у чому, для них немає окремих кодів помилок! Просто якщо хоч один здох, то відразу вилазить миготливий "цегла", помилка С1456.

Зазвичай у сервісах не морочаться пошуком, а тупо примовляють усі п'ять датчиків.
Пошук ускладнюється нестабільністю несправності.
Якщо у вас є який-небудь діагностичний прилад, який може подивитися livedata по роздаванні і зробити активації, то з таблицею можна обчислити потрібний датчик навіть не залазячи під машину.
Якщо ні, то перемикати положення можна вручну, подаючи напругу на двигун сервоприводу або взагалі зняти його і рухати шток руками.
Найголовніший момент, який треба розуміти, це те, що ЗАВЖДИ, у будь-якому положенні сервоприводу повинні бути замкнуті ДВА датчика. Якщо замкнутий лише один, то одразу вилітає помилка. Якщо три теж.
Коли неправильне положення вилок (патерн датчиків) зафіксовано під час руху, висвічується код C1454
У стоячому положенні те саме дає код C1455, але це буває рідко.
А якщо постійна помилка в будь-якому стані, то C1456 — і це найчастіше.
Як правило, це один з датчиків діапазону 2wd-4wd, тобто A, B і C.
Буває також, що згниває проводка датчиків у джгуті ДО фішок. Наприклад на самому верху роздатки під кріпленням.
Перевіряти працездатність датчика світлодіодною контролькою потрібно з приєднаною фішкою, проколюючи ізоляцію на "хвостику" датчика поряд з фішкою. У вимкненому стані датчика там має бути точний "плюс" близько 10 вольт, а у включеному - не менш точна "маса". Якщо плюс слабкий, то згнили проводки. Якщо слабкий мінус, то мудить датчик.
Поміняти датчики можна не знімаючи роздатки, достатньо відкрутити поперечину та опустити її.

датчики АБСОЛЮТНО однакові!
Кольори фішок відрізняються тільки для того, щоб при складанні їх не переплутати!
На правій стороні коричневий і чорний, а на лівій їх три, тому коричневий, чорний та білий.
Тобто MR580151 = MR580152 = MR580153 = MR580154 = MR580155 достатньо переставити фішку.

UPD

Якщо прям терміново машина потрібна, а помилка не скидається, то в діагностиці є функція активації виконавчих механізмів. Можна примусово спонукати приводом у різні положення, скинути помилки (вони як би не скинуться) вимкнути запалення і почекати хвилин 5-10.
Згодом завести і, можливо, все стане норм.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner