Головка блока циліндрів 4d56 L200 P.SP MD303750
ГБЦ MD303750 на 4d56 буває двох видів з втопленими та з випираючими.
ГБЦ з випираючими клапанами MD303750 - це більш старі ГБЦ які ставились на мотори до 1998року. Випираючі клапана йдуть під поршні з проточкою. Сідло на таких ГБЦ втоплено всього на 0.8мм.
На більш свіжих моторах 4d56 йдуть ГБЦ з втопленими клапанами MD303750. Поршені йдуть без проточки. На заводській ГБЦ клапана втоплені на 3.3мм. Але більшість виробників пропонують ГБЦ з втопленими клапанами на 2.5мм- вони також сміло підходять.
Ми пропонуємо ставити саме ГБЦ з втопленими клапанами на 2.5мм. так як це трішки зменшує камеру внутрішного згорання і відповідно збільшує ступінь сжаття. Автомобіль починає трішки краще їхати.
Якщо ГБЦ нова то товщину прокладки ГБЦ потрібно підбирати тоншу, якщо ж ГБЦ вже шліфувалась, то в залежності від того скільки зняли на фрізері, потрібно збільшувати товщину прокладки ГБЦ.
ГБЦ з випираючими клапанами MD303750 - це більш старі ГБЦ які ставились на мотори до 1998року. Випираючі клапана йдуть під поршні з проточкою. Сідло на таких ГБЦ втоплено всього на 0.8мм.
На більш свіжих моторах 4d56 йдуть ГБЦ з втопленими клапанами MD303750. Поршені йдуть без проточки. На заводській ГБЦ клапана втоплені на 3.3мм. Але більшість виробників пропонують ГБЦ з втопленими клапанами на 2.5мм- вони також сміло підходять.
Ми пропонуємо ставити саме ГБЦ з втопленими клапанами на 2.5мм. так як це трішки зменшує камеру внутрішного згорання і відповідно збільшує ступінь сжаття. Автомобіль починає трішки краще їхати.
Якщо ГБЦ нова то товщину прокладки ГБЦ потрібно підбирати тоншу, якщо ж ГБЦ вже шліфувалась, то в залежності від того скільки зняли на фрізері, потрібно збільшувати товщину прокладки ГБЦ.
Інші статті